Cepatkan dapatkannya...........


Shake Up....

Harga yang amat berpatutan : RM29.90 sekotak....

Campuran serbuk Red Beet dan Biji Anggur. Perasa: Kiwi & Apple Kuantiti: 10 paket x 10gm Kandungan:
Campuran Aloe Vera dan Enzim Buah - buahan Perasa: Berry Kuantiti: 10 paket x 10gm Kandungan:
Bagi yang badan berisi dan buncit...lebih2 lagi toksin dlm badan yg banyak... lebih berkesan mengambil shake up... dgn fiber yg diambil toksin dlm badan dikeluarkan lagi cepat proses untuk membantu anda semua inginkan bentuk badan idaman.....
Jika berminat sms saya di talian 012-2747652.....

RX-LITE


Apa Itu RXLite ?

WOW!!Hanya itu yang dapat diucapkan apabila orang bertanya pada saya macam mana sambutan produk terbaru WorldWellness Network inovasi Dr. Noordin Darus iaitu RX-Lite? Sambutannya betul-betul di luar dugaan. Ramai yang dah cuba & telefon kami balik mengatakan kesannya sangat bagus.


Selain ia Efektif, ia juga SEDAP, MURAH, PRAKTIKAL, MUDAH & yang paling penting, TIADA KESAN2 ATAU TINDAKBALAS BERLAWANAN yang selalu terdapat pada produk2 pelangsingan lain yang mahal2 di luar sana. Complaint2 tentang rasa pening, loya, buang2 air, berdebar-debar memang banyak di samping harga yang rata-rata mahal. Tapi berbeza dengan Rx-Lite yg merupakan formulasi Doktor perubatan yang pakar tentang preskipsi pemakanan & diet untuk atlit2 kebangsaan suatu masa dulu. Beliau ialah Dr. Noordin Darus yang lebih terkenal dengan panggilan 'Doktor Sukan'.Rx-Lite tidak akan menjadikan kulit kita mengeleber setelah turun berat badan & tidak menjadikan muka kita pucat lesi kerana kekurangan air/lemak kerana kurang makan, bukan kerana pembakaran lemak semulajadi. Itulah konsep di sebalik Terapi dengan RxLite ini. yang unik atas segala keunikan produk ini ialah ia diproses dengan perantaraan Rx-Water, air Terapi berpenawar yang bersifat anti Kanser.



Harga : 1 kotak - RM138.00 (30 sachet)2 kotak - RM248.00
Pek Percubaan :
10 sachet + shaker - RM50.00
20 sachet + shaker - RM95.00
Kos Penghantaran/ Poslaju:-Semenanjung - RM6.00
Poslaju - Sabah / Sarawak - RM10.00

Nak jadi Dealer / Ahli?Cuma perlu bayar RM207.90, anda akan mendapat :
1) Keahlian
2) 2 kotak RxLite (setiap kotak mengandungi 30 sachet)
3) hadiah misteri iaitu barangan tupperware....


UNTUK YANG BERMINAT JADI AHLI, SILA SMS PADA SAYA di talian 012-2747652 atau 019-2575274

:- Nama
: -No. K/Pengenalan
:-Alamat Rumah
:-No H/p
: -Nama & No. IC Pewaris
:-Kami akan uruskan keahlian anda dan postkan stok terus pada anda!!!Untuk yang hendak dapatkan by hand sekitar Shah Alam sila maklumkan.


RxLite mengandungi bahan-bahan utama iaitu Carcinoga Gambogia, L-Carnitine - dua bahan yang telah terbukti secara saintifik membantu membakar lemak. Bahan Carcina Gambodia ini sebenarnya lebih dikenali oleh rakyat Malaysia sebagai Asam Keping yang digunakan sebagai perisa masakan.


Bahan utama lain pula ialah L-Carnitine yang merupakan sejenis zat yang membantu menukarkan lemak kepada tenaga. Carnitine sebenarnya dihasilkan oleh tubuh kita di Hati & Ginjal dan disimpan di otot tulang, jantung, otak & sperma. Sesetengah orang boleh kekurangan Carnitine kerana tubuh mereka tidak menghasilkan cukup Carnitine atau pemindahan ke tisu-tisu supaya boleh digunakan. Sesetengah penyakit atau medikasi juga boleh menyebabkan kita kekurangan Carnitine ini. Carnitine juga bertindak sebagai anti-Oksidan. Secara semulajadinya, ia terdapat di dalam buah Avocado, susu ibu, produk-produk tenusu, daging Merah (terutama Kambing & Lembu) serta Tempe (kacang Soya yang diperap). Kekurangan L-Carnitine boleh menyebabkan Keletihan, Kekejangan Otot atau Penurunan kadar Gula dalam darah. Selalunya para atlit yang pergi bercuti ke luar negara 'makan angin' untuk beberapa hari atau minggu setelah menang perlawanan, badan mereka akan mudah 'naik' jika mereka tidak ikut rutin rejim senaman dan latihan seperti biasa. Apa yang akan Dr. Sukan seperti Dr. Noordin Darus 'prescribe' untuk mereka ialah L-Carnitine. Ia membolehkan mereka mengurangkan kandungan lemak dalam tubuh mereka dengan kadar cepat sebelum bersedia untuk acara sukan atau perlawanan yang akan datang. Inilah uniknya Rx-Lite. Ia dihasilkan oleh profesional yang menjaga orang-orang profesional (atlit-atlit kebangsaan)
Selain itu, Rx-Lite diproses dengan medium Rx-Water yang menjadikannya berAura.


Ia diadun dengan Koko asli (Flavoids) yang bersifat anti kanser melebihi teh. Dengan mengambil Rx-Lite sebelum sarapan & makan tengah hari, ia akan memberikan anda tenaga extra serta rasa kenyang yang asli. 2 bahan utama tadi akan mula bertindak membakar lemak berlebihan dari badan anda dan anda akan rasa badan lebih ringan tanpa ada kesan sampingan yang merbahaya. Sebaliknya anda rasa bertenaga dan sihat. Namun pun begitu, Dr. Noordin menyarankan agar kita mengurangkan 'portion' pengambilan karbohidrat seperti nasi semasa mengamalkan Rx-Lite. Sebaliknya, menambahkan 'portion' lauk-pauk kita termasuk sayur & buah-buahan. Anda akan dapat rasakan perbezaannya serta berpeluang mendapat berat badan yang ideal.

4. Berapakah sukatan yang diperlukan?
Bagi mereka yang ingin mengurangkan berat badan, adalah dinasihatkan anda mengambil minima 2x sehari dan maksima 3x sehari. Gantikan sarapan, makan tengah hari dan minum petang anda dengan RxLite. Jika tidak tahan lapar, minum sebotol air bersih dan menyihatkan seperti RxWater atau ambil buah-buahan.

5. Siapa yang tidak boleh mengambil RxLite?
RxLite tidak sesuai bagi:
kanak-kanak di bawah 12 tahun,
ibu mengandung,
mereka yang mempunyai sejarah sawan
mereka yang mempunyai masalah jantung yang kronik
Ibu yang menyusu tidak digalakkan mengambil RxLite walaupun kandungan L-Carnitine tidak banyak sehingga memudaratkan. Ini kerana setiap individu mempunyai tahap penapisan yang berbeza-beza. Bagi kebanyakan ibu menyusu, kandungan kimia tidak akan sampai ke susunya, tetapi terdapat kes-kes di mana badan ibu gagal menapis dan mudah menyerap ke dalam susu.



Friday, January 22, 2010