Malam minggu anak2 ku...

Mlm minggu anak2 ku....si abg tdo kat blk sendiri...si adik plak nk tdo buai...
Mlm tu adik merengek jer...di bagi susu pun menangis gak rupanya nk tdo kat buai...3,4 kali ayun jer terus lena...
Rupanya menjadi gak si Hazieq tu tdo kat bilik sendiri...bertambah enjoy dia tdo kat bilik sendiri... cuma kol 2,3 pagi tu dia bgn nk susu ;) pastu sambung tdo balik sampai ke pagi...
Bgn je tdo trs pasang cd tgk showtime...



3 comments:

.::haS::. said...

nak gak tido sendiri ye..

Deqnan said...

ok lah mmg x nk dah tdo ngan kita org..."tu blk mummy..abg tdo kat blk abg" katanya ;p
siap ajak adik tdo sesama...

Marsha~ said...

boleh caya ke bantal tu?? dia tak jatuh ke?? hehee..