Celebrate B'day kat Office

Setiap kali b'day bebudak kat opis, bos aku akan belanja b'day cake....thanx to my bos... Korang nampak x blkg aku tu...tu lah bos aku Mr. Lau Keat Hoo.


Ni plak bergambo ngan Suriana (Ana)...maybe this is the last day aku bergambo ngan Ana di dalam opis ni...dia dah nk resign...nak jd surirumah sepenuh masa...nak jaga si Zafran anaknya yg baru berumur 8 bln...anyway aku ucapkan selamat menempuhi alam baru kepada Ana.
Kek dah tinggal skit baru nk posing...kuang...kuang...kuang...




3 comments:

DYLA said...

baiknya ofismate akak...

rupenya akak dah start keje ye,,

Deqnan said...

aah dh start keje...itu ari cuti awal sblm..jd msk ler awal skit..kui..kui...

nuarliesya said...

Happy besday Hannan, semoga panajng umur murah rezeki yer....

bestkan kalau bos baik camtu