Susu Cap Gantung....kuang..kuang...


Inilah alat yg membantu mengeluarkan susu cap gantung untuk hero keduaku ini... dua2 anak aku mmg x nak susu mooo..mooo....
Jadi aku terpaksa memerah susu utk Harraz ni (tp mmg niat aku nk bg susu badan pun secara exclusive)...sib baik nk minum dlm botol....masa time abgnya aku sampai berhenti kerja... aku perah gak tp dia x nk minum susu dlm botol....
Jadi aku terpaksa korbankan waktu tidoku...jam 4am dh bgn perah susu cz masa ni susu membuak2 byknya...dptlah 15oz ke 20oz setiap awal pagi...
Kat ofis plak setiap 2,3 jam aku g memerah...he..he... demi utk anak tercinta....
Jadi stok utk Harraz setiap hari mencukupi...

3 comments:

- tety - said...

jeles tgk sape2 yg dpt fully bf nih... huhu k.tety dedua aritu sume ms dlm pantang jek, dha try mcm2 petua pun sama gak, susu x banyak... huhu

ratna said...

salam kenal..

dulu saya pun guna yg ini jugak..pureen. bagus..

Puan ApasH said...

hai..
panggey kak bleh ker??hehehe
Harraz pon tembam gak..berat dh bp tu??
kak beli pureen pump tu bape eh? ingat nk beli..sng nk bwk berjalan..skang ni tgh guna spectra3..susah kalo tempat xde power supply..