Gara-gara batery kong....


Inilah aksi kami bertiga sdg menunggu taxi untuk menuju ke destinasi masing2....
Anak2 nk ke nursery dan aku plak nk ke opis...
Kereta aku tiba2 x bleh start pg semlm masa nk g keje...alarm kete berbunyi masa aku dah siap ltk beg2 bebudak dan Harraz kat kete...kelam kabut aku...trs tpon hubbyku...
Pastu kami tumpang Ana, membe satu opis aku...
Hari ni kami naik taxi ler...daddynya lupa nk beli batery kereta lagi... excited si Hazieq ble ckp nk naik taxi...cargas jer bgn tido...
Dahlah hujan turun renyai2...tu yg aku soh dia ltk towel kt kepala cz payung pun
kami x der...kui..kui...
Kalau ada pun susah nk pegang...cz aku nk pegang beg n Harraz lagi...tu pun nasib Hazieq skrg dah boleh diharap tolong apa yang patut...bawak beg dia dan tutup pintu pagar...


3 comments:

Anonymous said...

hanan..nnt dh buat cheese kek tu, tunjuk kat blog k...hahha...

Deqnan said...

Insyaallah....akan ku pamerkan pada umum...bekas cheese cake blm beli lagi..kui..kui...

mama tisya said...

salam..kita dh exchange link..salam kenal


pls vote for me di http://sereniety.blogspot.com/ utk Breastfeeding Photo Contest 2009 tq..my code BPC20 - Aimi Shalfarina aka mama tisya