7 hari Bekerja....

He..he..he...minggu ni aku kerja 7 hari beb...penatnye...5 hari aku kerja kat ofis...2 hari selebihnya aku kena keje kat site ofis....
Hubby n anakku blk ke Sabak Bernam cz ada kenduri Ahad tu...
Dalam kol 10pg dia org anto aku kat site...cz nk blk kg tu otw jer nk g site aku keje tu...
Best gak layan purchaser ni kalau x byk karenah....
Semoga senang aku nak beranak nantikan...cz naik turun tangga masa keje kat site layan purchaser nk tgk showhouse...
hari ni baru aku terasa kakiku lenguh2..rasa cam nk g spa je...ala2 Spa Q tu..kui...kui...kui...
Sape nk blanje eik??Ada ke org nk urut mak buyung cam aku ni...ha..ha..ha..
Aku dah isi form cuti utk esk....bleh lah aku rest skit kat umah...tp pg tu aku ada check up utk pregnancy aku ni...ptg jer lah dpt berehat....

0 comments: