Apa yg aku buat hari Isnin....

Semlm aku cuti cz minggu lps aku keje dari Isnin sampai Ahad...
Dah dpt Replacement Leave (RL)..apa lg aku ambik kesempatan cuti ler...
Lagipun badan aku rasa lenguh2 jer....duduk jer kejenya....
Yg paling happy si Hazieq ler...cz aku dpt jaga dia kat umah...
Hazieq : "mummy x work eik, mummy nk jaga Hazieq, Hazieq x g school eik mummy...daddy jer yg g work"
Aku : "aah mummy x work nk jaga Hazieq"
Hazieq : "Hoorey.....mummy jaga Hazieq"
Sayu hatiku ble tgk Hazieq begitu gembira setiap kali aku x g keje jaga dia kat umah...mmg best dok umah ni..mcm2 keje bleh buat...tp memandangkan ekonomi skrg ni...suami isteri kena saling bantu membantu....betul x???
Tapi mmg aku ada perancangan nk jd housewife sepenuh masa....we will wait & see kay....
Alang2 x keje...mulalah aku teringin nak buat kek....inilah hasilnya kek coklat lembab yang aku hasilkan....walau rupanya x cantik...tp ble mkn best tau...nyum...nyum...




3 comments:

DYLA said...

choc kat luar tu sapu sendri ke kak hanan? ke mcm ne?

Deqnan said...

aah kita sapu sendiri...
cairkan cooking cocholate n siram atas kek lps kek dh dibakar....
nyum..nyum...

YAN said...

Hye , salam singgah.. Nak tanya, tepung tu beli kat mane? Tak biasa nampak lah