Metrojaya Warehouse Sale...

Tidak aku sangka yg aku akan melangkah masuk gak ke dalam Stadium Malawati hari ni... kui..kui...kui...

Kalau Jia Yee x mempelawa utk membawa aku & Ana td masa lunch...mmg kami x terpengaruh utk membeli brg2 ni....

Nak tau apa yg aku beli tadi.....ini dia ready made curtain....ntah kenapa aku beli warna hijau....padahal aku bkn suka sgt warna hijau....maybe baby dlm perut aku kot suka warna hijau ni...he..he..he...nampaknya rumahku nanti berwajah barulah eik....dah lama x bertukar curtain inilah masanya dah tiba....metrojaya warehouse sale yg merubah rumahku berwajah baru....kah..kah..kah...apalah yg aku merepek ni....



Ada lagi satu brg aku beli utk hubbyku...ntah kenapa ble tgk jer socks aku terus rembat satu utk hubbyku...Valentino socks 3 pasang warna blue, grey & black....


Untuk si Hazieq aku x tau nk beli apa...lg pun x sempat nk meninjau2..masa 1 jam jer...tu pun aku masuk lewat 1/2 jam dah td...kui..kui...kui...lain kali lah ye sayang mummy belikan...

Ana pun beli sama brg cam aku cuma lain warna jer...nilah curtain si Ana....



Dan Ana beli satu brg lg utk babynya si Zafran....


4 comments:

HasanahNordin said...

akak,sale tu sampai bila?

DYLA said...

eeee bestnyer. sampai bile sale tu?

- tety - said...

wahh syok tuh sempat bersoping kt MJ w/hs...
kalo ler area2 kl kompem akan ku terjah gak tuh... nih jauuuuhhh sgt nun kt SA... huuhu

Deqnan said...

Sale tu bermula dari 22hb hingga 26hb April...
buka jam 9.30pg hingga 8.00 mlm....
jomlah terjah...