Mr. Mama....

Semenjak perutku dah kian memboyot ni...aku x thn berdiri lama2 especially kalau time masak memasak ni...kalau terasa bahang kepanasan, baby dlm perut aku ni mulalah menendang2 pundi kencingku dan menyebabkan aku nk terkucil....kui...kui...kui...

Aku amat bersyukur cz aku dikurniakan seorang suami yg penyayang, baik hati, pemurah, ringan tulang dan segalanya lah...dan x lain x bkn dia ni pandai memasak....

Untuk dinner setiap mlm, hubbyku akan masakkan utk kami sekeluarga....mlm td hubbyku masak ala2 chinese style...katanya lah...kui..kui...kui...

Hubbyku kalau masak, suka hias2 masakannya. Alah aku yg pompuan ni...korang tgklah dia potong timun btk star dan alas udang tu guna daun salad...ini yang membuatkan aku berselera dan bertambah berat badan...he..he..he...
Nielah hasilnya masakan hubbyku mlm td...simple tp sodap....nyum..nyum...
Aku close up skit Butter prawn ni eik...

2 comments:

mak encik | SZ said...

ermm sedapnya..lapar plak nengok makanan nih...

HasanahNordin said...

sambal belacan x bleh tinggal ye?hehe..