Magnetic Clips...

Aku plak yg excited ngan hadiah2 ni...walaupun usiaku dah menjangkau 30thn, dah jadi isteri org dan ibu kepada seorang anak yg bakal jd dua dah... tp naluriku utk mengumpul toys x pernah pudar...aku amat meminati utk mengumpul toys...kalau mainan Mc'D, KFC or kat soping complex...aku mmg nk beli punya...kadang2 tu...anak biasa jer...tp aku yg lbh2 nk belikan... kui..kui...
Ble tgk Sustagen bln ni dpt hadiah ni...aku mulalah nk borong sume rasanya susu mlm td... kui..kui...kui...
Selama ni hadiah2 Sustagen berupa bekas simpanan makanan dan minuman...
Bersusun2 bekas2 tu ....x tau nk buat apa...
tapi sume warna-warni..tu yg aku suka...
macam budak2 plak aku ni kan...padahal dah jd mak budak...
ada x korang yg baca blog aku ni perangai serupa cam aku gak???
Tapi ble dapat kat hazieq benda2 ni...dia main baling2 jer ....
selagi brg tu x rosak dia x kan rasa puas hati...
Semua mainannya x pernah tahan lama...pasti ada jer yg digodek nyer...

2 comments:

- tety - said...

hahahh... ada ada.... k.tety pun sama gaks... suka kolek benda2 free nih... :p

DYLA said...

haziq minum susu ni ek.? best kan kalau dpt gift2 mcm ni