Babyku masih suka dok dlm rahimku...

Hari ni dah genap seminggu aku dok umah...tapi babyku masih suka dok dlm lagi...
Walaupun setiap hari aku akan rasa "Brixton Hicks"...memain jer ni kan...
Kalau time duduk kat lantai...nk bgn punyalah susah...nk jatuh rasanya...
Kadang2 nk jalan pun susah...kalau baring tu..ambik masa nk bangun...
Kadang2 aku dah x sabar nk deliver baby ni...tp hubbyku cakap...tunggu je lah masanya akan keluar jugak baby tue...kui..kui..kui...
Mula2 start bercuti tu...aku rasa cam boring gak dok umah...
Lg lah 2,3 hari tu..bos aku pasti sms atau tpon tanya itu ini psl keje...aku jd rs mcm x tenteram nk bercuti...
Tp bler dah nk seminggu ni aku rasa cam best gak dok umah ...buat kerja umah..
Jaga si Hazieq...penuh ngan adventure..kui..kui...kui...
Tapi yg paling aku x tahan sekarang...nk terkucil setiap 15 minit...tp kluarnya cinonit jer... he..he..he...
Aku harap2 lah dlm minggu ni gak aku dh beranak...x sabo nk tgk rupa babyku ni... cam muka aku ker..atau hubbyku...
Semoga sumenya selamat dan sihat...

2 comments:

DYLA said...

moga cpt bersalin kak!

kene buat senaman cangkuk duduk kot. hehe

mama idzareef said...

lerr..xkuar lg ker..best lg duk dlm tu latu kot..hehe..
esok ok jgk..dpt 25/5...