Berdebarnya menghitung hari....

InsyaAllah di sinilah akanku berjuang habis-habisan demi baby keduaku....kui..kui..kui...
Doakan semoga aku selamat melahirkan anak keduaku....
Eeeiii ngeri plak ble tgk lobi bersalin ni...ingat masa aku nk lahirkan Hazieq...hubbyku turunkan aku kat sini and dia p park kete....
Tp masa tu aku x lah skt cuma air ketuban jer yg keluar bagaikan air paip yg x ditutup...kui..kui...kui...
Nurse dtg menghampiri aku bwk kerusi roda...tp aku ckp kat nurse "x per lah...tunggu husband dia g parking kete jap"....he..he..he...boleh plak aku ckp cam tu eik....
Rasa masih fresh lg diingatanku semua ni berlaku....

Ni lah Peta Lokasi Hospital Selayang....

Aku akan datang dr rumahku guna NKVE...x sampai 30 minit pun hubbyku drive dari Puncak Perdana ke Hospital Selayang time anak 1st tu...padahal aku bknnya sakit pun...tapi gabra punya psl first experience nk dpt anak....kui...kui...kui....

2 comments:

MeL said...

mmg seramkan hehe. i doakan selamat semuanya..amiinnn :)

mak encik | SZ said...

semoga selamat melahirkan...insyaAllah...
eh dekat jer la awak kat puncak perdana ye, saya kat saujana utama :)