Urut Badan...

Dah lama aku nk berurut badan ni..tp x jadi2 jugak....cz aku rs susah nk berjalan disebabkan baby dah kat bwh sgt kot...aku nk lah berurut agar kedudukan baby tu ok utk senangkan aku berjalan....
Sabtu petang tu kat Sabak, kami pergilah berurut kat umah Nenek Inor (nenek saudara hubbyku)....
Nenek ni ckp perut aku dah ke bawah...maybe dah x lama nk terberanak...sama gak jangkaan mcm scan tu...lg 2 minggu ni katanya....
Setibanya kat umah Nenek Inor...si Hazieq tertdo atas riba daddynya...terus daddynya baringkan Hazieq atas bantal agar tdo lg best...
Tgklah aksi si Hazieq kepenatan seharian dok main x berhenti...soh tdo kat umah atok dia x nak ..nak ikut gak td...
Dia tdo dr mula sampai hinggalah dah blk umah atok baru terjaga...terus nk minum susu... dapatlah Hazieq ni tdo 1 jam setengah....susah btl nk disuruh tdo...


0 comments: