Berita Gembira di Ofisku...

Sampai jer aku kat ofis pg ni...Ana tanya aku, "Kak Linda ada ckp apa2 x?". Aku ckp x der pun cz aku pun br gak sampai opis...lambat skit pg ni, kol 9am br aku sampai :)
Dlm setengah jam tu, Kak Jue buat announcement bahawa yang Kak Linda rupanya dah pegnant...
Alhamdulillah...penantian 9 tahun dah berhasil rupanya. Actually Kak Linda ni dah ada 2 org anak. Yg sulung Shazlin 12 thn dan yg kedua Shafika 10 thn. Ni merupakan kali ketiga lah Kak Linda pegnant :) tp cam br 1st pegnant ler cz dah lama x pegnant..kui..kui..kui...
Harap2 yg ketiga ni puteralah kan...cz Kak Linda dah ada 2 puteri.

Ni lah dia suami Kak Linda, Abg Syahid (berdiri) yg mengharapkan ada putera yg akan lahir dlm keluarganya yg dpt jd kwnnya kelak...

Ini lah Kak Linda dan 2 puterinya. Yg pakai spek tu Shazlin dan yg berbaju pink tu Shafika.

0 comments: