Cuti-Cuti Malaysia pada CNY...

Cuti CNY ni agak lama juga...nak ke mana eik??Ada x cadangan yg bernas dr korang semua??Dlm fikiranku mcm nk g Cameron Highlands...tp slh sorang clique aku ckp, nanti tanah runtuh plak musim2 hujan...bler pikir blk cam tkt plak...ye ke ha???Tapi kalau dah ajal kita, kat mana2 pun boleh berlaku...
Tapi kalu aku p Cameron, x adil plak bg Hazieq kan...mesti dia x enjoy.Ble pikir psl Hazieq plak, aku cadang nk ke A Famosa Resort, Lost World Of Tambun or Bukit Merah Lake Town Resort.
Ntahler...byk sgt yg aku rancang nk p...ntah jd ntah idak...tau je lah...hubbyku mengalahkan PM. Busy memanjang...semua plan kena buat buat last minute...kalau x pun aku plan blk Terengganu je lah...lg best bleh mkn kopok lekor (dah lah aku teringin sgt nk mkn ni)...sluurrrp....
Aku sbnrnya nk g bercuti ni bkn apa...dah lama kami bertiga x together gether...almaklumlah hubbyku outstation lbh krg 4 bln dah kat Melaka...blk hari minggu jer...tu pun Sabtu mlm sampai Shah Alam dan subuh2 Isnin tu dah bertolak ke Melaka. Weekdays tinggal aku dan Hazieq je...baru minggu ni je adik iparku dok ngan aku cz dia practical area TTDI Jaya. Adalah teman utk kami berdua skrg....

0 comments: