Birthday Party at Mc'D Sec 3...

Ni lah gaya Hazieq kat b'day party Muadz Imran mlm td....actually Muadz ni anak kpd ex coursemate UiTM aku, Aishah.Thanx cz invited kami dtg.



Nielah birthday boy...Muadz Imran dan mummynya mase nak tiup lilin...


Tgklah Hazieq ni excited sgt tgk kakak nk potong kek Thomas & Friends...bkn mkn pun tp suka tgk btk kek tu jer...

Paling aku x sangka, anak aku ni dah pandai berdikari lah...aku ingat dia ni x nk join games tu, rupanya dia join dgn excitednya. Dah besar rupanya anakku ini. Games ni lawan antara team bdk lelaki dan perempuan.

1st games kumpul brg2 like handbag, jam tangan dan hp. Untuk games ni team lelaki menang means team Hazieqlah...gembira betul Hazieq siap ckp "hoorey"....


2nd games susun cup mcm bangunan. Team yg paling tinggi susun dikira pemenang. Masa ni pun Hazieq take part, dia cabut cup dan bg pd org soh susun. Bler dah last, dia kemas ramai2. Betul2 tgk dia dh lulus nk jd seorang abang...

3rd games passing belon sambil dialunkan muzik. Ble muzik stop, org yg pegang belon dpt saguhati dan kena kluar....Hazieq org yg ke 4 last kluar...suka aku tgk Hazieq mlm td...enjoy betul dia. Rugi my hubby x tgk gelagat anak teruna dia ni...dlm perjalanan blk, Hazieq sibuk cite itu ini pasal dia join games tu...penat aku jawab itu ini, tp aku bangga mempunyai anak yg bijak berfikir...alhamdulillah...

Kat sini aku jumpa Ira, dah lama x jumpa dia. Last jumpa masa cousin aku kahwin bln May 2008 cz dia mak andam cousin aku tu. Ira ni dia keje ngan Bobbi Brown as make up artist...sape2 yg nk dimekap, blehlah soh si Ira ni.




Inilah hasil yg Hazieq dapat dari games yg dianjurkan masa party Muadz oleh Mc'D dan Che' Esah. Suka gler Hazieq dpt benda2 ni...paling dia suka dpt poster Ben10. Blk je soh aku tampal kat dinding...

Tgklah gaya Hazieq ni...sibuk soh aku ambik gambo dia pakai topi n topeng ni...hp aku kan x canggih, gambo pun blur jer kan...ni yg aku kena kumpul duit nk beli camera ni. he..he..he...

0 comments: