R.I.N.D.U.

Rindunya aku kat hubbyku...paling lama pun hubbyku g Melaka 6 hari jer. Tp kali ni dah 9 hari tau...Hazieq pun rindu kat daddynya...hari2 dia mention nama daddy setiap kali dia tgh main... dia akan ckp kat mainan2 nya..."dia sayang daddynya..." Ni pasti luahan hati dia yg teramat rindu kat daddy kan??? Last kami jumpa Isnin(12/1/09). Lamakan kami x jumpa???
Semalam kol 3am Hazieq bgn nk susu...lps minum dia x tdo lg. Aku plak x bleh nk lelapkan mata dah. Jadi aku pun basuh baju...he..he..he.. sambil tu basuh apa yg patut yg ada kat meja makan. Tiba2 Hazieq marah aku basuh pinggan yg dia mkn lps Isyak tu. Dia ckp "Hazieq nk mkn nasi lagi"...pagi2 buta cam ni dia nk mkn nasi...x nk dgr dia mengamuk, aku pun suapkan nasi sambil dia nk tgk tv...habis jer nasi...aku pun ajak dia msk blk utk tido...


Untuk pengetahuan korang semua, time ni lah Hazieq suka bgn utk minum susu dan ajak aku main ngan dia...kalau aku pejam mata dia akan mengamuk...jd aku layan je lah walaupun mataku mengantuk time tu...aku ingat waktu tdo ku dah ok lps Hazieq 1 tahun. Rupanya jangkaan ku meleset...sama jer sampai skrg.
Sblm tdo sempat lg aku anto msg kat hubbyku ckp yg kami amat merinduinya ...tup..tup..hubbyku bls yg dia pun rindu kat kami...he..he..he...


Rupanya dia terjaga cz bunyi msg dr aku...kui..kui...kui...

0 comments: