3rd Ramadhan...

Hari ni aku x keje cz bwk Harraz g klinik cucuk utk 3 bulan...lps jer cucuk asyik tido jer... sampai jer umah aku terus bg ubat demam cz rasa badan dia dh nak naik panas...alhamdulillah petang tu dah kebah demamnya...tgklah gaya si Harraz tu khusyuk sgt tgk warna kat screen laptop... geram jer dia nk capai tp blm pandai lg...lg sebulan dua nanti habis ler...
Juadah hari ni aku buat Mee Soto...nasiblah Harraz tido jer...si Hazieq pagi2 dah dihantar kt nursery oleh daddynyer...ingat lps g klinik nk ambik dia kt nursery tp daddy ckp x yah ambik... biar dia yg ambik blk keje nanti...sunyi gak x der hero tu kt umah..tp kalau ader..aku yg bising..kui...kui...
Dah siap mkn baru aku snap...he..he...

2 comments:

DYLA said...

kak,
pandainya masak!

tetiba teringin mee soto tu!

Deqnan said...

X der lah pandai sgt...
Kalau x mencuba ..sampai ble2 x pandai...
akak ble dah kahwin br trn ke dapur...sblm ni mkn jer apa yg mak masak...kui..kui...x pernah nk tlg...ble dh ada keluarga sendiri..br lah time ni nk mkn itu ini kena buat sendiri...
Dyla x per lah still dok ngan family...blehlah hari2 mkn air tgn mak...he..he..syok kan family dkt...
kalau mummy akak dkt..hari2 mummy mskkan lauk yg best2...