Hari minggu...

Ble dah kol 5pm...hubbyku soh bersiap...masa nk bwk ank2 p playground...biar dia lari sana sini sesuka hati..hilangkan kebosanan di rumah yg terbatas nk berlari....
Isnin & Selasa aku MC cz sakit tekak...jadi hari mingguku cukup panjang iaitu 4 hari... syoknya dok umah lelama melayan karenah anak2...tu yg teringin nk berhenti keje jd fulltime housewife
Hubbyku dh bg greenlight...
Tgklah rajin betul anak terunaku menolong aku mengangkat brg2 yg sempat aku beli kat
Speed 99 sebelah klinik area Bukit Jelutong....


Hari minggu jer..mulalah aku menggatal nk mencuba resepi membuat kek... inilah hasilnya... yang ni menjadi dgn lazatnya sehingga menjilat jari hubbyku dan anak2...kui..kui...
Tapi Cheese Cake aku x menjadi...cz aku x der mixer...kek ni kena guna mixer tp gatal nk buat gak...last2 kek tu jd macam puding caramel yg ditaruk tepung...cuba korang bayangkan camne rsnya...kui...kui..kui...ble nk kluarkan melekat-lekat kat loyangnya....ha..ha...

2 comments:

umihaikal said...

waaa...nampak sedap..feberet ni..

CuppyCakeMommy said...

baby kita sebaya la..