Minggu Pening...

Minggu ni aku cukup stress....bos aku dok kejar2 ngan reportnya...anak aku plak si Hazieq batuk dan selsema. Isnin tu aku cuti...jadi kerjaku tertangguh...ble fikir psl anak, mau aku nk cuti seminggu ni...tp ble fikir psl report yg blm settle...x dpt nk cuti...tu pun bos asyik call masa Isnin aku cuti tanya itu ini....
Sian anak aku x dpt perhatian lbh masa dia sakit...sampai hari ni still batuk...selsema dh x der... Dah ler skrg ni musim Virus H1N1 tu...risau gak takut2 dijangkiti...tp alhamdulillah doc ckp batuk & selsema biasa jer...
Si Hazieq ni suka cium2 adiknyer...aku risau si Harraz dijangkiti jugak nanti...baby ni lg leceh kalau kena penyakit ni...aku mmg perlu cuti lebih punya....
Malam tadi blk jer keje, hubbyku plak yg demam & selsema...siannyer lah hero2 ku dijangkiti penyakit....semua nak perhatian dariku...fening..fening...
Aku berdoa agar dua2 ni cepat sembuh. Aku dan baby semoga x dijangkiti....
Kalau aku kena lg parah....kui..kui..kui...

0 comments: