5th Ramadhan...

Eeiii...x best langsung makanan kat Sun & Surf ni...ada yg tawar ler...dan terlampau masin...
Jadi aku kurang selera nk mkn...aku byk mkn dessert jer semlm....nasiblah favourite aku yg cheese2 ni ada ...jadi ituler yg aku slalu ambik ...x berbaloi dgn harga yg dibayar tp itu jer aku mkn semalam..nasiblah bos blanjer... kalau aku bayar sendiri pasti rasa rugi....kui..kui...kui...
Anyway..thanx to my bos cz blanjer kita org mkn kat situ seramai 19 org....
Bos aku lagilah...kol 8pm dah chow...cz nk ambik anak dia blk tuisyen katanya....dia slalu cam ni kalau time dinner...rush2 makan.....
Hubbyku jaga anak2 aku...aku ajak dia join tp dia x nak....aku ingat dia blk umah dulu ngan anak2...rupanya dia Drive Thru kat Mac'D...mkn kat dlm kete...pastu ronda2 kat dalam Sunway Pyramid.....aku lepak kat Sun & Surf sampai kol 8.45pm terus g jumpa mereka kat Level 2 Sunway Pyramid...
Harraz dah kehausan..jd aku cr tmpt nak bg nenen...terus masuk Jusco g tempat baby room....
Shopping skit lps tu...tp sblm blk umah kami singgah kat SS2 aku ambik brg2 T'ware yang aku order ngan upline aku...dan terus blk umah...sampai umah lbh krg kol 11.30pm....

0 comments: