Demam Denggi...

Sian membe aku yg sorang ni, si Jia Yee. Dah seminggu x sihat...lenguh2 bdn, demam dan muntah2...rupanya kena gigit nyamuk aedes.... Sabtu hari tu msk SJMC...Ahad parents dia dari Batu Pahat dtg bwk dia blk ke sana.
Sekarang ni dia kat Hospital Pantai Batu Pahat plak...aku kol dia td, dia ckp cam nk mati jer.... ish..ish...sian Jia Yee...
Dah lah x dpt g Cameron Highland Sabtu baru2 ni...dia punyalah excited nk ke sana... tiba2 x dpt pergi... aku ngan Ana plak kirim dia belikan kaktus dan strawberry. X tercapai gak nampaknya aku nk tgk kaktus dan mkn strawberry dr Cameron...
Bilalah dpt aku nk jejak kaki ke sana lg... seingat aku last aku pergi sana masa aku Form 5 ngan familyku...
Hubbyku ble diajak ke sana slalu x free, lg pun hubbyku ni suka plan last minute. Cam baru2 ni ke Melaka...sebenarnya x plan pun nk tdo sana n mkn angin...tup..tup... enjoy gak kami kat sana 3 hari 2 mlm...
Aku berharap sblm aku bersalin ni...aku dpt ke Cameron Highland...Harap2 permintaan aku dimakbulkan....Aminnnnnn...............

0 comments: