It's a boy...

Jumaat mlm Sabtu tu dlm kol 9.30pm...aku g scan kat tempat biasa ler kat Section 7, Klinik Nik Suzet. Aku nk tau yg plasenta aku dah naik ke blm dan yg tersgt nak tau jantina baby ni...kui...kui...kui...
Alhamdulillah doc ckp plasenta dah ok...cuma baby berada dlm keadaan menyongsang buat masa skrg ni. Doc ckp insyaallah baby berpusing kepada keadaan normal sblm 8 bln. Hopefully mcm tu lah eik. Kalau x jln penyelesaiannya doc ckp bedah ler...semoga dijauhi lah...
Jeng..jeng...jeng...jantinanya ialah B.O.Y. lagi... nampaknya Hazieq ada kwn nk main ler...aku jer lah sorang pompuan dlm umah tu nanti... happylah daddy cz dah bertambah geng nak buli mummy...sian mummy x der kawan lagi...
Anyway, aku bersyukur dapat boy ke girl. Janji anakku lahir sihat dan sempurna hendakNya.

1 comments:

DYLA said...

konpem boy ker kak? takpe la kak, leh usaha 2rd plak. lgpun tu lum konpem lg tu slagi tak kuar