Mengidam ke apa...

Semalam lunch aku teringin nak mkn Pizza Hut...walhal kat ofis aku ada mkn2 celebrate b'day Mr. Reynold. Tapi teringin punya hal...aku, Ana, Jia Yee & Dean berjalan kaki g mkn Pizza kat Tesco. Alhamdulillah dah kenyang mkn...aku nk ucapkan ribuan terima kasih buat Dean cz blanje kami lunch...Thanx Dean.
X sangka Dean betul2 blanje...aku n Ana main2 je mase skype soh blanje.
Hari ni plak, pg2 lg Ana dah skype aku tanya nk soh sape plak blanje ari ni... tp mana ada yg sudi nk blanje lg...skali skala ok ler..kui...kui...kui...
Lunch td aku, Kak Linda, Kak Jue, Ana & Jia Yee mkn kat JM Beriani...nyum..nyumm...aku mkn licin cz tersgt lapo ari ni, org lain ada gak tinggal balance suku nasinya..he..he..he...
Kol 11am, baby aku asyik bergerak je x berhenti...maybe lapo gak kot. Slalunya aku bwk apa2 yg nk di ngap, tp ari ni x der apa cuma mkn Quaker Oat jer. Tu yg lapo sesgt kot.

0 comments: