Late Attendance...

Last month aku top 5 tu dlm senarai lambat dtg kerja...kiranya 17 hari aku lambat...kui..kui..kui...
Start bln February ni aku try dtg sblm kol 8.30am...tp still terlambat gak...kluar umah kol 7.45am, pastu anto Naji n Hazieq...tup..tup...tup...sampai ofis kol 8.35am gak...
Yg slalu stuck kat area TTDI Jaya tu skrg ni...ntah ramai sgt yg pakai kereta kot 2009 ni...
Lps anto Hazieq...nk kluar pun susah ke jalan utama...terpaksa mencelah2 naik divider jalan lah... baru dpt cpt...terpaksa jd pemandu yg x berhemah...he..he...he...
Kalau hari Sabtu, dr umah aku ke ofis dlm 10-15 minit dh sampai...cz jarak umah aku ke ofis pun hanya 15km jer...hari kerja ni je yg ambik masa berjam2...
Kalau ada accident atau lori rosak kat area Bukit Jelutong lg haru...pernah aku stuck dlm 2 jam... bleh sampai Sabak Bernam...
Bln ni x tau lah nama aku naik lg x dlm ranking top 5 or top 10....

0 comments: