Kain dari India...

Rambang mata aku nk pilih yg mana satu nk beli...rasa sume warna aku nk ambik...ni gara2 adik iparku, Nurul msg aku mlm td. Tanya nk x beli kain sari India mari... excited terus aku. Cz dh lama x beli kain pasang ni...slalunya harapkan mummy yg belikan. Walau dah kahwin anak sorang.. kui..kui...kui...
Dia bg laman blog nk tgk kain n warnanya camne... x sabo2 aku...tgk punya tgk aku terpikat pada yg mahal lah plak. Tp x per lah skali skala beli baju pasang. Yg aku jatuh cinta jenis yg cam ni...aku ambik setiap jenis sepasang...ok x korang tgk??? Warna yg aku pilih rahsia, nanti dh dpt kainnya baru aku publish kat sini.

Bangalore Silk with cooper threading and sequin embroidery....harganya RM150.00

Bangalore Silk biasa...harganya RM100.00
Mula2 nk gak rembat yg ni...tp x nk lah dikatakan tamak haloba...jd aku x jd ambik...
Saree Coimbatore...ni murah je dlm RM60.00

X sabo aku nk tgk kainnya...Nurul ckp kwnnya blk 19hb ni....

1 comments:

DYLA said...

mmg cantek kain2 dari india ni. tp kene pandai pilih material dia.