Kena duty kat Site Office, Seri Pristana...

Start bln Mac ni, aku kena duty kat site office on weekend attend org utk tgk Show House. Ini disebabkan Marketing Department x cukup org...management x nk recruite org baru, jd Project Department kenalah together gether duty kat site.
Aku kena duty pd 28 & 29 Mac ni ngan Kak Jue. Dari kol 10am hingga kol 5pm. Jadi daddy kena jaga Hazieqlah time tu...tp daddy mmg slalu jaga Hazieq pun kan?? Daddy mmg world cz byk membantu tugasku di rumah...susah nk dpt lelaki cam daddy ni (jgn kembang plak daddy tau kena puji). Tp ni mmg pujian ikhlas dari mummy tau.

Ni lah tempat yg aku kena duty nanti...


Actually tempat ni bersebelahan ngan Taman Saujana Utama, Sg Buloh. Dari umah aku cuma 15km jer melalui Jalan Batu Arang-Puncak Alam tu.

Kalu korang ada plan nk beli umah atau sape2 yg korang kenal nak beli umah, korang promote lah beli kat company aku ni...kui..kui..kui...ada umah double storey & townhouse. Harganya amat berpatutan...

1 comments:

DYLA said...

kak,
ada tak umah area bangi/sepang/seri kembangan or puchong?