Hubbyku Outstation...

Pagi td br hubbyku bg tau aku yg dia nk g Melaka dan hari Jumaat br blk Shah Alam...slalu bg tau aku last minute. Ntah masa ble dia berkemas pun aku x perasan (dlm tdo kot..kui..kui...). Pg td kami kluar umah kereta masing2. Hazieq mcm biasa ler pasti naik ngan daddy...kalau daddy ada x nk nyer dia naik kereta mummynye...
Jadi dia x tau yg daddy g Melaka...dia ingat daddy anto dia kat nursery mcm biasa. Nanti ptg dtg ambik dia...he..he..he...pasti nanti ptg aku ambik dia akan tanya, "mana daddy?"...masa tu aku akan jawab daddy kat Melaka...dia pasti ok punya...tp kalau pg td ckp daddy nk g Melaka... sure haru biru jadinya...td pg pun babai...babai aku ckp yg dia nk g Melaka ikut daddy...
hazieq ni mmg anak daddy...kamcing gle...sume harta daddy jgn mummy nk guna, nanti dia bising2. kui...kui...kui...itulah anakku...si Hazieq.

0 comments: