Mak Buyung di Pristana Group...

Sungguhku x sangka kat Pristana ni bkn aku jer yg mengandung...rupanya lg 4 org...termasuk aku 5 org ler. Yg seblm ni aku hanya tau 2 org jer...Kak Ija & Kak Linda.
Kak Ija ni Secretary Department kat Pristana Management Services Sdn Bhd. Duenya mid-August ni. Ni anak yg kedua. Yg pertama dia pompuan. Sian dia cz kena dlm bln pose...confirm kena tinggal pose sebln...
Kak Linda ni plak Marketing Department kat Pristana Project Management Sdn Bhd. Sama ngan aku ler cuma lain department jer...aku Project Department. Dia ni duenya end-September. Ni bg anak yg ketiga. Harap2 kali ni lelaki ler...Nasiblah bleh beraya cuma x bleh nk melaram pakai kebaya..kui..kui...kui...sempatlah mkn best2 kalau blm meletup lagi...
Hari ni plak aku baru tau yg Wong Lee Mee n Nicole Tan pun pegnant...
Lee Mee ni Advertising Department kat Ngiu Kee Sdn Bhd. Duenya mid-August gak. Ni anak yg kedua. Yg first dia pompuan...
Nicole Tan plak Operation Department kat B.I.G. Industrial & Gas Sdn Bhd. Due dia plak end-April. Dia ni mengandung anak sulung. Dia dh scan, baby nye girl.
Aku plak awal bln June ni...nampaknya aku org yg 2nd deliver...
Tahun lembu ni kiranya tahun ong dpt anak kot....kui..kui...kui...

0 comments: